Issue: 2008/Vol.18/No.2, Pages 75-86

BALANCED SCORECARD AND BALANCED SCORECARD FOR PROCESSES AND ACTIVITIES – CASE STUDY OF A CAR DEALER

Dorota Kuchta , Radosław Ryńca

Full paper (PDF)    RePEC

Cite as: Dorota.Kuchta@pwr.wroc.pl, R. Ryńca. Balanced Scorecard and Balanced Scorecard for processes and activities – case study of a car dealer. Operations Research and Decisions 2008: 18(2), 75-86.

Abstract
W artykule przedstawiono studium przypadku wykorzystania zrównoważonej karty działania (ZKD), będącej przeniesieniem idei BSC na poziom procesów i działań. ZKD byłaby budowana dla tych procesów i działań, których koszt wyliczony za pomocą metody rachunku kosztów działań jest wysoki. ZKD byłaby także narzędziem wspierającym poprawę efektywności procesów i działań zachodzących w przedsiębiorstwie.

Keywords: zrównoważona karta wyników, zrównoważona karta działania, pomiar efektywności procesów, studium przypadku

Received:     Accepted: